In dit pand zijn wij gevestigd.




"We verkopen niet alleen, wij verbinden!"

De quote "We don't sell shit, we connect" in de film Collatoral Beauty met Will Smith in de hoofdrol als New Yorkse reclamemaker inspireert ons. Want dat is wat we doen: verbinden. Na alles wat je inzet om van suspects klanten te maken zoals digitale marketing, zal een persoonlijk contact bij B2B leadgeneratie doorslaggevend zijn.
VISIE

Persoonlijk contact maakt bij B2B leadgeneratie het verschil.

Een groot deel van het koopbeslissingsproces vindt plaats op het internet. Jouw concurrenten zijn daar ook. Tijdig persoonlijk contact vergroot de verkoopkansen aanzienlijk, versnelt het koopbeslissingsproces en verbetert ook de respons op bijvoorbeeld jouw klanttevredenheidsonderzoekk.


WAARDEPROPOSITIE

Hoe onderscheidt u zich?

Wij hebben een methodiek ontwikkeld waarmee we, met een vragenlijst als rode draad, het onderscheidend vermogen van uw bedrijf of product/dienst boven water krijgen. Met deskresearch lichten we de concurrentie (en hun onderscheidende vermogen), ontwikkelingen in de markt en de eventuele relevante macro-economische ontwikkelingen uit. Dan volgt een advies op basis van een combinatie van SWOT- en OT-analyse en vooral gezond verstand. Onderscheidend zijn, is ook van belang bij een marktbenadering zoals telemarketing. Wat is jouw belalibi, hoe ziet het script eruit?

MISSIE

Zorgen voor een flow van leads

Door een regelmatig telefonisch contact ontstaat er een binding met de doelgroep. We weten wat er leeft bij de prospects en in welke fase van het koopbeslissingsproces ze zich bevinden. Een prospect wordt een lead door ze op het juiste moment persoonlijk te benaderen. Het belalibi (waardepropositie, USP) speelt bij B2B leadgeneratie een grote rol.

VAN GROOT BELANG

Het koopbeslissingsproces

In 7 fasen is uit te leggen hoe de customer journey, klantreis, zich ontwikkelt. Hieronder zie je een afbeelding van dit proces. Bij 1 ontstaat er een behoefte, bij 5 krijg je de order en bij 7 schreeuwt de klant uit tevredenheid jouw naam van het dak. Tussen 2 en 4 bevindt zich de oriëntatie fase en dat vindt overwegend plaats op het internet. Wie goed gevonden wil worden, doet aan online marketing. Wij kunnen je daarbij samen met onze partners helpen. Persoonlijk contact in fase 1, 2 en 3 versnelt het koopbeslissingsproces. In fase 4 kan je tijdens een persoonlijk gesprek de prospect overtuigen om voor jou te kiezen.