In dit pand zijn wij gevestigd.

"Mensen doen zaken met mensen!"

Life is about people. Mensen doen zaken met mensen en daarom is het belangrijk te streven naar verbinding. En dat is wat we doen: verbinden. Na alles wat je inzet om van suspects klanten te maken zoals digitale marketing, zal een persoonlijk contact bij B2B leadgeneratie doorslaggevend zijn. Voor meer omzet, minder kosten en meer comfort
MEER OMZET

Persoonlijk contact maakt bij B2B leadgeneratie het verschil.

Een groot deel van het koopbeslissingsproces vindt plaats op het internet. Jouw concurrenten zijn daar ook. Tijdig persoonlijk contact vergroot de verkoopkansen aanzienlijk, versnelt het koopbeslissingsproces en verbetert ook de respons op bijvoorbeeld jouw klanttevredenheidsonderzoek. Daarnaast heb je natuurlijk ook het koud bellen. Een goede balans van beide vormen van aanpak zorg voor een goede gevulde salesfunnel.

MEER COMFORT

Telemarketing is meer dan alleen bellen. Besteed het uit.

Wij hebben een methodiek ontwikkeld waarmee we, met een vragenlijst als rode draad, het onderscheidend vermogen van uw bedrijf of product/dienst boven water krijgen. Met deskresearch lichten we de concurrentie (en hun onderscheidende vermogen), ontwikkelingen in de markt en de eventuele relevante macro-economische ontwikkelingen uit. Dat alles wordt in een script verwerkt en maakt het bellen daardoor effectiever. Onderscheidend zijn, is dus ook van belang bij telemarketing. Wat is jouw belalibi, hoe ziet het script eruit?

MINDER KOSTEN

Zet jouw verkooporganisatie efficiënter en effectiever in.

Je kunt een database door iemand anders dan de account manager telefonisch laten benaderen. Bellen is een vak. Je kunt een heel goede verkoper zijn maar minder goed in bellen. Op het moment dat een suspect een prospect of een lead wordt dan kan deze worden overgedragen aan sales die er dan een klant van kan maakt. Zo wordt de expertise van de verkooporganisatie veel beter gebruikt

VAN GROOT BELANG

Het koopbeslissingsproces

In 7 fasen is uit te leggen hoe de customer journey, klantreis, zich ontwikkelt. Hieronder zie je een afbeelding van dit proces. Bij 1 ontstaat er een behoefte, bij 5 krijg je de order en bij 7 schreeuwt de klant uit tevredenheid jouw naam van het dak. Tussen 2 en 4 bevindt zich de oriëntatie fase en dat vindt overwegend plaats op het internet. Het is een kwestie van tijdig (voordat de concurrent dat doet) telefonisch contact opnemen. Persoonlijk contact in fase 1, 2 en 3 versnelt het koopbeslissingsproces. In fase 4 kan je tijdens een persoonlijk gesprek de prospect overtuigen om voor jou te kiezen.