9 december 2020

Blog #41: Koud of warm, een goed belscript is cruciaal.

Vorige week schreef ik over het belscript. Daarin besprak ik de definitie, het belang ervan, de structuur en wat er voor nodig is om een goed […]
9 december 2020

Blog #40: Het merendeel van jullie moet enorm uit de comfortzone bij telefonische acquisitie.

Blog #40: Het merendeel van jullie moet enorm uit de comfortzone bij telefonische acquisitie. Juist nu gaat veel communicatie via email of social media en kan […]
24 november 2020

Blog #39: Waarom zouden ze bij jou moeten kopen?

Blog #39 Waarom zouden ze bij jullie kopen? De waardepropositie is van groot belang voor jouw bedrijf. De meeste bedrijven gebruiken slechte waardeproposities’ las ik onlangs […]
17 november 2020

Blog #38: Mensen doen zaken met mensen.

9 tips voor een goede telefonische verbinding Ons motto is: ‘Life is about people’. Mensen doen zaken met mensen. Daarom is het belangrijk om te streven […]
17 november 2020

Blog #37: 3 redenen. Meer omzet, minder kosten, meer comfort.

Blog #37: 3 redenen. Meer omzet, minder kosten, meer comfort. Een poosje terug hield ik een poll op LinkedIn. B2B zijn de redenen waarom de klant […]
17 november 2020

#blog 36: Call to action!!!

3 redenen om nu WEL te doen aan telefonische acquisitie. Juist in deze tijd wordt de telefoon nog belangrijker. Dat was natuurlijk altijd al wel het […]