Er zijn veel manieren om te onderzoeken of uw product-markt-combinatie nog steeds de juiste is. Vaak zien we één van de eenvoudigste manier over het hoofd. Wanneer heeft u voor het laatst een opdrachtgever gevraagd waarom hij zaken met u doet? Voor veel bedrijven is het klanttevredenheidsonderzoek een routine die eens per periode terugkeert. Even een vragenlijstje uit het archief vissen, digitaliseren en uitnodigingen versturen. Geregeld. Genoeg IDLE handvatten (In De La Ermee) en het is weer achter de rug. Wie er zo mee om gaat, mist een kans. Een goed klanttevredenheidsonderzoek is een bron van inspiratie. Als u het goed opzet en uitvoert, levert het waardevolle informatie over uw bedrijf op. U heeft al een klanttevredenheidsonderzoek voor € 2.500.

Lite

  • overleg
  • onderzoeksplan
  • opstellen vragenlijst
  • uitvoering telefonisch onderzoek: 50 interviews
  • data entry
  • verwerking en analyse onderzoeksgegevens
  • interpretatie en rapportage
  • € 2500

Basic

  • overleg
  • onderzoeksplan
  • opstellen vragenlijst
  • uitvoering telefonisch onderzoek: 100 interviews
  • data entry
  • verwerking en analyse onderzoeksgegevens
  • interpretatie en rapportage
  • presentatie
  • € 4.500