Over onze prijzen doen wij niet geheimzinnig. Wij weten dat onze prijzen goed zijn.

Click op de buttons en u ziet de pakketten die wij voor u hebben samengesteld. Uiteraard leveren wij ook maatwerk. Onze uurtarieven liggen rond € 40 voor het bellen en € 75 voor consultancy.


Callresults

Indien u voor ons kiest, kiest u voor een directe telefonische dialoog met uw mogelijke toekomstige opdrachtgever. Belangrijk is het doel. Gaat het om prekwalificeren, het verzamelen van marktinformatie, het direct maken van afspraken of onderzoek? Dat bepaalt de soort dialoog en hoe de callresults worden gekwantificeerd en gekwalificeerd.


De kwaliteit van de callresults is afhankelijk van de volgende factoren:
1. Uw waardepropositie. Wat is uw USP en UBR? Welk probleem heeft de prospect en hoe lost u dit op? Hoe doet u dit beter dan de concurrent? Wat is uw belalibi? Wij kunnen helpen die te bepalen.
2. De juistheid van de doelgroep.
3. De vraagstelling, het belscript.
De kwantiteit is afhankelijk van:
1. Welke branche? (Sommige branches zijn beter bereikbaar dan andere)
2. De bedrijfsgrootte? (Hoe groter het bedrijf/de organisatie hoe meer tijdrovend zoekwerk en doorverbinden)
3. Hoe is de juiste contactpersoon bereikbaar? (Sommige functionarissen zijn vaker in bespreking of afwezig)
4. De kwaliteit van het adressenbestand. (Hoe meer verouderde gegevens, hoe meer zoekwerk en correctie)
5. De hoeveelheid informatie die gewenst is, de duur van het gesprek/interview.
Enkele concrete cijfers:
We bellen 12 bedrijven per uur en spreken 3 contactpersonen bij overheden en andere grote organisaties en 5 bij het MKB. De rest van de tijd bestaat uit het kijken op de website van de prospect (om beslagen ten ijs te komen), uitzoeken van de juiste contactpersonen, wachten, doorverbinden en administreren van de callresults.
Op het gebied van onderzoek liggen deze cijfers anders. Bij een klanttevredenheidsonderzoek bestaande uit bijvoorbeeld 20 vragen doen we 2 interviews per uur.