14 november 2018

Dat gejij en gejouw.

Ik houd daar helemaal niet van. Als ik een mailing ontvang die begint met ‘beste Janneke’ en me aanspreekt met ‘je’ en ‘jij’ dan voel ik […]
4 november 2018

Kom eens uit de comfortzone

Ik las eens ergens: als je het risico om in onbekende situaties verzeild te raken zo veel mogelijk verkleint en geen nieuwe terreinen verkent, dan leef […]
4 oktober 2018

What’s in it for me?

De meeste bedrijven gebruiken slechte waardeproposities, las ik onlangs in een blog. Ik denk dat de meeste bedrijven überhaupt geen waardepropositie gebruiken, sterker nog, er niet […]
4 september 2018

Bel-me-wel

Bel-me-wel Soms kan ik echt niet begrijpen waarom er geen interesse is bij de doelgroep in het onderwerp waarvoor we bellen. Sterker nog, dat de telefoniste […]
8 mei 2018

Het koopbeslissingsproces

Hoewel de keuze om iets te kopen of niet te kopen op het eerste gezicht een eenvoudige en snelle keuze lijkt te zijn, zit er toch […]
4 mei 2018

Mag ik na 25 mei nog wel doen aan cold calling?

Deze vraag wordt ons vaak gesteld en het antwoord is volmondig: ja. Er verandert niet zo heel veel op dit gebied. De telefoon blijft nog steeds […]