14 januari 2019

Een goed voornemen

Dit is het jaargetijde van de goede voornemens. Voor veel mensen vormt de jaarwisseling een moment van bezinning, reflectie en al die termen die u over […]
4 december 2018

Call to Action!

Call to Action! Wat zijn we druk op het internet. Bloggen, vloggen, digitale nieuwsbrieven, SEO, LinkedIn, Facebook. Noem maar op. Natuurlijk allemaal passend binnen contentmarketing. Toch? […]
14 november 2018

Dat gejij en gejouw.

Ik houd daar helemaal niet van. Als ik een mailing ontvang die begint met ‘beste Janneke’ en me aanspreekt met ‘je’ en ‘jij’ dan voel ik […]
4 november 2018

Kom eens uit de comfortzone

Ik las eens ergens: als je het risico om in onbekende situaties verzeild te raken zo veel mogelijk verkleint en geen nieuwe terreinen verkent, dan leef […]
4 oktober 2018

What’s in it for me?

De meeste bedrijven gebruiken slechte waardeproposities, las ik onlangs in een blog. Ik denk dat de meeste bedrijven überhaupt geen waardepropositie gebruiken, sterker nog, er niet […]
4 september 2018

Bel-me-wel

Bel-me-wel Soms kan ik echt niet begrijpen waarom er geen interesse is bij de doelgroep in het onderwerp waarvoor we bellen. Sterker nog, dat de telefoniste […]