In dit pand zijn wij gevestigd.




"We verkopen niet alleen, wij verbinden!"

De quote "We don't sell shit, we connect" in de film Collatoral Beauty met Will Smith in de hoofdrol als New Yorkse reclamemaker inspireert ons. Want dat is wat we doen: verbinden. Na alles wat u inzet om van suspects klanten te maken zoals digitale marketing, zal een persoonlijk contact doorslaggevend zijn.
VISIE

Persoonlijk contact zal altijd het verschil maken.

Een groot deel van het koopbeslissingsproces vindt plaats op het internet. Uw concurrenten zijn daar ook. Door tijdig persoonlijk contact op te nemen worden uw verkoopkansen aanzienlijk vergroot. Persoonlijk contact versnelt niet alleen het koopbeslissingsproces maar verbetert ook de response op bijvoorbeeld uw klanttevredenheidsonderzoek.

WAARDEPROPOSITIE

Hoe onderscheidt u zich?

Wij hebben een methodiek ontwikkeld waarmee we, met een vragenlijst als rode draad, het onderscheidend vermogen van uw bedrijf of product/dienst boven water krijgen. Daarnaast wordt met deskresearch de concurrentie (en hun onderscheidende vermogen), ontwikkelingen in de markt en de eventuele relevante macro-economische ontwikkelingen uitgelicht. Uiteindelijk volgt een advies op basis van een combinatie van SWOT- en OT-analyse en vooral gezond verstand. Onderscheidend zijn, is ook van belang bij een marktbenadering zoals telemarketing. Wat is uw belalibi, hoe ziet het script eruit?

MISSIE

Zorgen voor een flow van leads

Door een regelmatig telefonisch contact ontstaat er een binding met de doelgroep. We weten wat er leeft bij de prospects en in welke fase van het koopbeslissingsproces ze zich bevinden. Door ze op het juiste moment persoonlijk te benaderen kan een prospect een lead worden. Het belalibi (waardepropositie, USP) speelt daarbij een grote rol.

VAN GROOT BELANG

Het koopbeslissingsproces

In 7 fasen is uit te leggen hoe de customer journey, klantreis, zich ontwikkelt. Hieronder ziet u een afbeelding van dit proces. Bij 1 ontstaat er een behoefte, bij 5 krijgt u de order en bij 7 schreeuwt de klant uit tevredenheid uw naam van het dak. Tussen 2 en 4 bevindt zich de oriëntatie fase en dat vindt overwegend plaats op het internet. Wie goed gevonden wil worden, doet aan online marketing. Wij kunnen u daarbij samen met onze partners helpen. Persoonlijk contact in fase 1, 2 en 3 versnelt het koopbeslissingsproces. In fase 4 kunt u tijdens een persoonlijk gesprek de prospect overtuigen om voor u te kiezen.