Tijdens de zomerperiode is telefonische acquisitie nog effectiever. Gek hè? Je zou juist denken dat het tegenovergestelde waar is.

Er zijn genoeg logische redenen waarom de zomer nu juist wel ideaal is voor telefonische acquisitie.

Veel bedrijven plannen in de zomer minder vergaderingen en andere meetings waardoor de voor u belangrijke mensen nu wel tijd voor u hebben. Er is meer tijd en ruimte in de agenda.

Daarnaast kunt u de juiste contactpersoon veel gemakkelijker bereiken omdat bijvoorbeeld de secretaresse, of die altijd dwarsliggende telefoniste ook wel ‘gatekeepers’ genoemd, op vakantie is.

En, heel belangrijk:
Op het hoogtepunt van de vakantiedrukte, dus als de vakantieperiode van alle regio’s elkaar overlappen, is 80% van uw doelgroep wel bereikbaar. Minder dan 20% van de mensen uit uw doelgroep is tegelijk op vakantie.

Bovendien……
Uw concurrent gaat er wel van uit dat de zomerperiode niet de tijd is om telefonische acquisitie te plegen.

Maar nu is de door u beoogde contactpersoon toch net op vakantie als u belt.
Geen probleem maar een kans!!
Wie weet krijgt u dan iemand aan de lijn die juist met uw product of dienst moet werken. Een gouden kans om achter bepaalde problemen en behoeftes te komen, een goed moment om vragen te stellen en meer over uw prospect te weten te komen.
Is een prospect een suspect? Leadkwalificatie.
Deze informatie komt prima van pas wanneer later de eindbeslisser gesproken wordt.

Gaat u deze zomer ook op vakantie? Dan is het nu een mooi moment om nog even na te denken over uw strategie voor koude acquisitie. Stel, u kunt met een gerust hart op reis en bij terugkomst ligt er een stapel nieuwe afspraken en leads op u te wachten. Mooi toch?

Maak gebruik van deze gelegenheid! Klik hier voor onze aanbieding (€ 975 voor een complete telemarketingcampagne). Interesse? Bel ons (0172-445451) of  wij bellen u: stuur ons dan het ingevulde contactformulier: contactformulier