Dit is het jaargetijde van de goede voornemens. Voor veel mensen vormt de jaarwisseling een moment van bezinning, reflectie en al die termen die u over nieuwjaarsvoornemens leest. Er is zelfs een top 10 samengesteld. Op de 3e plaats staat diëten, op de 2e plaats sporten en met stip op 1 staat, een hele mooie trouwens, meer tijd doorbrengen met familie en vrienden.

Zakelijk weet ik, naast de gebruikelijke prognoses, doelstellingen etc. voor het nieuwe jaar, nog wel een goed voornemen voor u.

We zijn druk op het internet. Bloggen, vloggen, digitale nieuwsbrieven, SEO, LinkedIn, Facebook. Noem maar op. Natuurlijk allemaal passend binnen contentmarketing. Toch? What’s in it voor de potentiële klant? Waarom moet de klant vooral met u zaken doen?

Gelukt. Het blog is geplaatst. De nieuwsbrief is weg. De website geoptimaliseerd. Kom maar op met de klandizie. U ziet dat er flink wordt geklikt op de nieuwsbrief en de website wordt vaker bezocht.
En u weet ook door wie. Want er zijn allerlei tools waarmee u kunt identificeren wie interesse heeft in uw nieuwsbrief (doordat er geklikt wordt op één of meerdere artikelen om verder te lezen) of wie er kijkt op uw website (Footprint).

Maar, wat doet u verder met die kennis? De prospect toont belangstelling. Hoera leads!!
En toen bleef het stil. Nee, die gaan u echt niet zelf bellen. Zelfs niet als u de best denkbare propositie heeft.

En hier komt dan uw nieuwe goede voornemen!
Vanaf januari 2016 worden ze ook allemaal telefonisch door u benaderd.

Kunt u dat om wat voor reden dan ook niet zelf? Dan kunnen wij u daarbij helpen. Overigens kan dat ook bij het maken van de nieuwsbrief, SEO, Footprint etc. Kijk op vanmeenen.nl/de-klantenfbriek.

Zo kunt u uw inspanningen omzetten in klanten. Want het inzetten van social media, bloggen, vloggen etc. kost veel tijd.

Wij wensen prettige Kerstdagen en een gezond en succesvol 2016.

Wellicht kunnen wij wat betreft dat laatste een handje helpen. En het kost u minder dan u denkt. Kijk eens naar onze aanbieding door HIER TE KLIKKEN