Wat zijn we druk op het internet. Bloggen, vloggen, digitale nieuwsbrieven, SEO, LinkedIn, Facebook. Noem maar op. Natuurlijk allemaal passend binnen contentmarketing. Toch? What’s in it voor de potentiële klant? Waarom moet de klant vooral met u zaken doen?

Gelukt. Het blog is geplaatst. De nieuwsbrief is weg. De website geoptimaliseerd. Kom maar op met de klandizie. U ziet dat er wordt geklikt op de nieuwsbrief en de website wordt vaker bezocht.
Maar weet u door wie?

Gelukkig zijn er allerlei tools waarmee u kunt identificeren wie interesse heeft in uw nieuwsbrief (doordat er geklikt wordt op één of meerdere artikelen om verder te lezen) of wie er kijkt op uw website (Footprint).

Wat doet u verder met die kennis?

En hier komt dan mijn call to action! De prospect toont belangstelling voor één van de onderwerpen in de nieuwsbrief en/of op uw website.

Een warme lead!! Die gaat u natuurlijk bellen. Niet? Zonde!!!!!!!!!!!

Contact