What’s in it for me?

    De meeste bedrijven gebruiken slechte waardeproposities, las ik onlangs in een blog. Ik denk dat de meeste bedrijven überhaupt geen waardepropositie gebruiken, sterker nog, er niet over hebben nagedacht.

    “Met onze uitstekende service, deskundigheid, goede prijs/kwaliteitsverhouding […]

    Read More

     0

    Call to action.

    Wat zijn we druk op het internet. Bloggen, vloggen, digitale nieuwsbrieven, SEO, LinkedIn, Facebook. Noem maar op. Natuurlijk allemaal passend binnen contentmarketing. Toch? What’s in it voor de potentiële klant? Waarom moet de klant vooral […]

    Read More

     0

    Bel-me-wel

    Soms kan ik echt niet begrijpen waarom er geen interesse is bij de doelgroep in het onderwerp waarvoor we bellen. Sterker nog, dat de telefoniste dat mag beslissen.
    Zeg nou zelf.
    – Waarom zou een woningcorporatie niet […]

    Read More

     0

    De zomerperiode, ideaal voor telefonische acquisitie.

    Tijdens de zomerperiode is telefonische acquisitie nog effectiever. Gek hè? Je zou juist denken dat het tegenovergestelde waar is.

    Er zijn genoeg logische redenen waarom de zomer nu juist wel ideaal is voor telefonische acquisitie.

    Veel bedrijven […]

    Read More

     0